Inter, Championsi te ka bere te pasur: 180 milione nga sponsorat dhe TV, nje rritje prej…
Interi ka publikuar sot bilancin e Inter Media and Communication (shoqeria e kontrolluar nga Fc Internazionale Milano qe merret me te ardhurat komerciale dhe te drejtat e tv) deri me 31 dhjetor 2018.
Keshtu, eshte konfirmuar edhe njehere rritja shume e madhe nga sponsorat dhe te drejtat e televizionit per zikalterit.
Kete lajm e jep sajti i specializuar i futbollit dhe i financez, calcioefinanza.it: “Ne gjashte muajt e pare te sezonit, klubi zikalter ka pare te ardhura prej 180,1 milione eurosh ne krahasim me 115,7 milione euro qe ka pasur te ardhura ne 31 dhjetor 2017. Pra keshtu zikalterit kane pasur nje rritje prej 55,7%. Kjo rritje ka ndodhur me shume prej Champions League por edhe nga kontratat sponsorizuese te nenshkruara ne fundin e 2018. Gjithashtu per Interin jane rritur edhe te ardhurat televizive nga Serie A. Ne detaj, te ardhurat nga sponsorat kane qene 60,7 milione euro (43 milione ne 2017) ku ne total 44,5 milione kane ardhur nga kompani kineze ndersa te ardhurat televizive jane 46,7 milione euro.
Numra keto qe tregojne edhe njehere se rruga e ndermarre nga Suning eshte ajo e drejta brenda fushe por edhe jashte saj. Ashtu si eshte bere me dije me pare, Championsi i ka dhuruar Interit 42,5 milione euro.