Kur tifozet gjenerojne me shume te ardhura sesa sponsori: “Inter-Barcelona vlen me shume…”
Arketimi rekord i ndeshjes Inter – Barcelona i kalon shifrat vjetore te paguara kete vit nga NIKE per zikaltrit.
Ne diten qe kane dale shifrat e marreveshjes midis ADIDAS dhe Real Madrid (110 milione € ne sezon), te impresionon me te vertete te konstatosh si Inter-i, ne 2018, ka arketuar me te vertete nje shifer te parendesishme nga sponsori i tij teknik, NIKE.
Zikaltrit, ne mungese te Champions League per nje kohe relativisht te gjate, sapo kane arketuar 4.3 milione € nga NIKE per sezonin 2017-2018, perballe 5.8 milione € te arketuara nga ndeshja e Inter-Barcelona.
NIKE, qe ne sezonin 2016-2017 ka paguar 9.4 milione €, do te kthehet me nje shifer te dyfishte me 2019, me Inter-in qe ka publikuar ne bilancin e saj nje kapercim ne kuoten e 10 milione € fale pjesemarrjes ne Champions League.
“Renia e shifrave nga sponsori teknik, nga 9.5 milione ne 3.8 milione €, eshte e lidhur me performancen sportive te ketyre 5 viteve te fundit. Pervec 3.8 milione €, i shtohet edhe 500 mije € bonus per kualifikimin ne Champions League, e para qe nga fillimi i kontrates ne 2013-2014. Pjesemarrja ne fazen e grupeve ne Champions League per sezonin 2018-2019 do e rrise kuoten ne 10 milione €, lexohet ne bilancin zikalter.
Por te dhenat, nga pikepamja numerike, qendrojne impresionuese: Inter – Barcelona mposht NIKE, 5.8 milione € kunder 4.3 milione €. Kur dashuria e tifozeve te jep me shume sesa sponsori.