Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

Inter Club Albania | October 4, 2022

Scroll to top

Top

1,307 views
13225036_1096698060373739_2061045901_o

ZYRTARE – Ja te gjitha te ardhurat e Interit! 40 milione nga Kina, TV, sponsorat, Champions: detajet

ZYRTARE – Ja te gjitha te ardhurat e Interit! 40 milione nga Kina, TV, sponsorat, Champions: detajet
Inter Club Staff

(ANSA) – MILANO, 29 MAJ – Jane pothuajse 40 milione euro fitimet e Interit me shume nga sponsorat vetem ne Kine: Interi vazhdon qe te rritet ne Azi. 

Klubi zikalter ka zyrtarizuar ne brendesi te relacionit ekonomik te saj te kontrolluar nga Inter Media dhe Komunikime S.p.A. (shoqeri qe meret me sponsorizimet, te ardhurat dhe te drejtat TV), shifrat e disa kontratave te reja te nenshkruara ne muajt e fundit.

Interi keshtu ka arritur te nenshkruar nje marreveshje prej 10,5 milione euro me shoqerine Full Share ne 2018 (aktive ne sektoret e sherbimeve dhe edukimit te femijeve) dhe Donkey Mother (agjensi udhetimi online), ndersa marreveshja me iMedia, agjensi kineze e marketingut sportiv per sezonin aktual vlen plot 27,2 milione euro. Ne nente muajt e pare te 2017/18, Interi ka pasur te ardhura nga sponsorat dhe te drejtat TV plot 156,5 milione euro: ne fund te sezonit te ardhurat parashikohen 203,5 milione euro.

“Ne detaje – shpjegon Calcio e Finanza – Interi ka marre 60,1 milione euro nga fitimet nga sponsorizimet ne nente muajt e pare: 7,5 te ketyre i ka sjelle sponsori i bluzes Pirelli (ne rritje nga 7,2 milione euro te vitit 2016 dhe do te rritet akoma me shume ne sezonin qe sapo lam pas ne 10,1 milione). 2,8 milione euro kane qene te Nike (qe me pas do te paguaje edhe 3,8 milione te tjera, ndryshe nga 9,5 ne sezonin e kaluar per shkak te rezultateve sportive. 10,5 milione euro do te perfitohen nga Infront (ne renie shifra baze totale nga 20,7 qe ka qene vjet ne 20,1 milione kete sezon). Ne fund, jane 39,2 milione euro qe vijne direkt nga Azia dhe nga naming rights, ne rritje ne krahasim me 34,9 milione euro te vitit te kaluar. Ne vecanti, ne rritje bonuset e Suning per skuadren dhe qe lidhen me paraqitjet e tyre (ne total 5,1 milione euro bonus). Jane numra qe do te rriten akoma me shume fale narreveshjeve qe parashikojne bonuse te ndryshem.”

TE DREJTAT E TV – Ato qe lidhen me Serie A kane mbetur te njejta me vitin e kaluar (85,1 milione euro kunder 80,1 milione euro ne 16/17), ndersa kane rene te ardhurat nga Uefa qe kane kaluar nga 6,4 milione euro ne sezonin e kaluar dhe 539 mije euro vetem kete sezon per shkak se nuk eshte marre pjese ne UEFA.

Inter Media and Communications ka pasur keshtu ne 31 mars 2018 te ardhura te barabarta me 23,9 milione euro.

Rritja ne te ardhurat e klubit nga sponsorat, nuk do te mjaftoje per te zgjidhur problemet e Fair Play Financiar: do te duhen edhe 30/40 milione euro plusvalence. Por keto te ardhura e vene klubin zikalter ne nje pozicion shume te qendrueshem ekonomik.

Nderkohe, klubi zikalter ka lajmeruar gjithashtu per dicka qe ka te beje me Suning dhe disa kompani te tjera kineze dhe shifrat perkatese te sponsorizimit: ne total jane 68,1 milione te ardhura nga nje total prej 125,2 milione euro qe pritet te vijne. Per sa i perket bilancit 30 qershor 2017, mungojne ende rreth 22,5 milione euro qe nuk kane ardhur ende te sezonit 2016-17, para qe Interi do i marre ne javet ne vazhdim.

© Ndalohet riprodhimi i lajmeve pa lejen e Inter Club Albania.