Categories: 110Inter

#110Inter – PIRELLI, fuqia nuk është asgjë pa kontrollin

“Fuqia nuk është asgjë, pa kontrollin” është një slogan i cili ka hyrë në imagjinatën kolektive. Dhe meqë kjo ka ndodhur, është një shenjë që fushata publicitare e ka arritur qëllimin. Në vitin 1994, në fillim të fushatës së Pirellit, imazh i saj ishte zgjedhur Carl Lewis, djali i erës, një nga sprinterët më të mëdhenj të të gjitha kohërave. Spoti tregonte amerikanin tek vraponte mbi ujë, nëpër shkretëtirë, duke sfiduar ligjet e fizikës gjatë vrapimit në Statujën e Lirisë.

Kur duhej të ndryshohej … imazhi, zgjedhja ishte pothuajse e qartë: siguria, performancë e nivelit të lartë, besueshmëri dhe shpejtësi më e lartë e mundshme. Me një fjalë, Ronaldo. Simboli brazilian i përsosmërisë, lojtari i cili pas Pelè e Maradonës dhe para Messit e Cristiano Ronaldos, ishte në gjëndje që ti bënte në një mendje tifozët e të gjithë skuadrave. Nga një këndvështrim ikonik, simboli i Brazilit është ndoshta statuja e Krishtit, që ndodhet në malin e Corcovado, me pamje nga Rio de Janeiro.

“Për mua, që kurrë nuk kam luajtur në nivele të larta në një ekip nga Rio, kjo është një mënyrë për të qenë afër qytetit tim”.

Poster i fushatës publicitare tregonte “Ronnie-n” në pozicionin e tij klasik të festimit të golit, me krahët e hapur, në ngjashmëri të dukshme me statujën, që i bënte dy simbolet e vendit në një qasje pothuajse natyrore. Një intuitë e shkëlqyer, për një nga fushatat publicitare më efektive ndonjëherë, me simbolin e Interit që u bë simbol i Pirelli.

Fushata publicitare e vitit 1994, “Fuqia nuk është asgjë, pa kontrollin”, e agjencisë Young & Rubicam, iu besua një imazhi të jashtëzakonshëm: kampionit Carl Lewis. Kjo fushatë publicitare ishte e destinuar që të hynte në historinë e fushatave publicitare dhe në botën e komunikimit. Versioni i shtypur u mor përsipër nga Annie Leibovitz ndërsa drejtimi i versionit televiziv iu besua Gerard de Thame, me efekte speciale befasuese. Në 1997, imazh u bë një atlet tjetër, Marie-Josè Pèrec, gruaja më e shpejtë në botë, ndërsa në vitin 1998, imazhi iu besua fenomenit brazilian Ronaldo, me fushatën e famshme “Corcovado”.

Inter Club Staff

« L'Inter e' una difficile storia d'amore, non un prodotto di serie. »

Share
Published by
Inter Club Staff
Tags: 110Interpirelli

Recent Posts

  • Uncategorized

Inter, Nike vendos perfundimisht: “Cmimi i fanellave te Interit do te rritet: ja sa do te kushtojne prej 2023”.

Nga Inter te Barcelona, duke kaluar per nga Paris Saint-Germain: Nike po behet gati te rrise cmimin per produketet e…

51 mins ago
  • Uncategorized

Inter, Walter Zenga i ‘terheq veshin’ Inzaghit: “Mendoj se ka gabuar: nuk duhet te kishte futur aspak…”

Walter Zenga, ish-portier i Interit, ka folur edhe njehere tjeter per situaten tek Inter dhe normalisht eshte ndalur edhe te…

55 mins ago
  • Uncategorized

Lele Adani shprehet shume ashper: “Inter nuk me duket nje skuader e besueshme: nuk i shoh gati per…”

Lele Adani, ish-mbrojtes i Interit, gjate Bobo TV, eshte shprehur shume i ashper me formen qe po kalon Inter. Ai…

58 mins ago
  • Uncategorized

Inter, flet legjenda Julio Cesar: “Kujdes neser ne Camp Nou, atmosfere e rende. Onanes i them vetem te…”

Julio Cesar ka qene mbase protagonisti absolut i asaj ndeshje ne Camp Nou, sepse fale tij, Interi arriti qe te…

1 hour ago
  • Uncategorized

E FUNDIT NGA ANSA – Barcelona, Xavi humbet dy lojtare te tjere kunder Interit: “E pamundur te jete prezent nje si…”

Tashme ndeshja Barcelona-Inter eshte shume afer dhe gjithcka do te ndodhe pikerisht diten e neserme ne mbremje. Ne oren 21:00,…

1 hour ago
  • Uncategorized

Inter, Marotta po studion goditjen e pare me parameter 0 per 23-24? “Kujdes, mund te vije qe ne janar si Eriksen”.

Merkato e dimrit do edhe disa muaj, por qe tani kane filluar qe te degjohen zerat e pare ne Serie…

1 hour ago