Si llogaritet vlera e markes se nje klubo futbolli? Per t’ju pergjigjur kesaj pyetje, ekspertet e Milano Finanza kane kontaktuar Massimo De Buglio.
Ai eshte partner i WePartner, nje prej kompanive me te rendesihme ne Bote ne lidhje me markat, dhe ai ka kthyer pergjigje per kete.
“Ne dy vitet e fundit, dy skuadrat e Milanos kane bere nje rivlersim te brandit (markes), duke dale ne nje pergjigje apo shifer shume interesante”.
“Inter dhe Milan jane dy klube historike dhe marka e tyre eshte e njohur dhe e vleresuar ne te gjithe boten”.
“Sipas studimit te bere nga ekspertet e fushes, marka e Interit eshte vleresuar ne shifren 218 milione euro rreth nje vit me pare”.
“Nderkohe, Milan e ka bere kete gje vetem pak dite me pare, duke marre nje rivleresim prej 174 milione euro te markes”.
“Ne Itali kete gje e ka bere edhe Napoli, e cila ka marre nje rivleresim prej 75 milione eurosh, dhe ky rivleresim eshte bere gjithashtu nga nje rivleresues i pavarur”.
“Si llogaritet e gjitha kjo? Principet e perdorura jane tre kryesore: e para ka te beje me koston konkrete per te krijuar nje brand. E dyta eshte metoda ku bazohen te ardhurat qe merren”.
“Nderkohe, e treta ka te beje me disa shumatore te ndryshme qe kane te bejne me shitjet dhe krahasimi me klube te tjera italiane apo europiane.”
Corriere della Sera eshte ndalur te Andre Onana diten e sotme, dhe te lajmi per largimin e tij nga grumbullimi…
Yunus Musah vazhdon te beje mire ne Boteririn e Katarit me Kombetaren e tij te Shteteve te Bashkuara te Amerikes.…
La Gazzetta dello Sport diten e sotme ka intervistuar Javier Zanettin qe te flase per Argjentinen, per Boterorin, por pak…
"Po, jam shume i zhgenjyer per humbjen tone". Keshtu debuton tranjeri i Kombetares se Belgjikes, Roberto Martinez ne mikrofonat e…
Duket se Marcus Thuram eshte ne qender te deshirave te Interit per merkaton, por pas tij nuk eshte vetem skuadra…
Diten e sotme, ne faqet e Corriere dello Sport, ka pasur hapsire per Boterorin dhe per lojtaret e Interit ne…