Inter apo Milan, marka e kujt klub vlen me shume? Eksperti De Buglio zbulon: “Ajo e Interit vlen…”
Si llogaritet vlera e markes se nje klubo futbolli? Per t’ju pergjigjur kesaj pyetje, ekspertet e Milano Finanza kane kontaktuar Massimo De Buglio.
Ai eshte partner i WePartner, nje prej kompanive me te rendesihme ne Bote ne lidhje me markat, dhe ai ka kthyer pergjigje per kete.
“Ne dy vitet e fundit, dy skuadrat e Milanos kane bere nje rivlersim te brandit (markes), duke dale ne nje pergjigje apo shifer shume interesante”.
“Inter dhe Milan jane dy klube historike dhe marka e tyre eshte e njohur dhe e vleresuar ne te gjithe boten”.
“Sipas studimit te bere nga ekspertet e fushes, marka e Interit eshte vleresuar ne shifren 218 milione euro rreth nje vit me pare”.
“Nderkohe, Milan e ka bere kete gje vetem pak dite me pare, duke marre nje rivleresim prej 174 milione euro te markes”.
“Ne Itali kete gje e ka bere edhe Napoli, e cila ka marre nje rivleresim prej 75 milione eurosh, dhe ky rivleresim eshte bere gjithashtu nga nje rivleresues i pavarur”.
“Si llogaritet e gjitha kjo? Principet e perdorura jane tre kryesore: e para ka te beje me koston konkrete per te krijuar nje brand. E dyta eshte metoda ku bazohen te ardhurat qe merren”.
“Nderkohe, e treta ka te beje me disa shumatore te ndryshme qe kane te bejne me shitjet dhe krahasimi me klube te tjera italiane apo europiane.”