Tuttosport diten e sotme ka treguar nje kuadro te situates ekonomike ne shtepine Inter duke e krahasuar me disa vite me pare.
Ata kane treguar se si Inter ka humbur shume sponsora aziatik dhe nga kjo situate mund te dilet vetem duke ecur peprara ne Champions League.
Pra, duke kaluar kete vit me Porton, duke tentuar te shkohet sa me larg, por nga ana tjeter, duke u kualifikuar ne nje nga kater vendet e para ne kampionat.
Dicka e tille nga i gjithe klubi shihet si nje “must”, sepse kjo do te percaktote edhe strategjite e merkatos sezonin e ri.
Ja cfare shkruan Tuttosport: “Pas nje injektimi qe Suning ka bere ne daten 22 shkurt ne kasat e Interit prej 10 milione eurosh, tani duhen gjetur fonde te reja”.
“Eshte e frikshme nese shihet nje ze i rendesishem ne bilanc: Inter ka pasur 100 milione euro sponsora nga 2016 deri ne 2019”.
“Nderkohe, zeri i sponsorave nga Kina ne kete sezon ka rene ne shifren teper te ulet prej 2 milione eurosh ne total”.
“Per shembull, kompania IMedia ne Kine, ka paguar vetem 150 mije euro nga 23 milione euro ne sezon qe duhet te kishte paguar per prishje te njeanshme te kontrates”.
Duke folur per mikrofonat e Il Resto Del Carlino, Gianluca Pagliuca, nje ish-lojtar i dyfishte i Bolognes dhe Interit ka…
Duhen ende edhe tre muaj nga fundi i sezonit por Inter eshte ne pune te thelle per te programuar te…
Mamuka Jugeli, agjenti i Khvicha Kvaratskhelia, ka folur per Geo Team diten e djeshme duke u shprehur per te ardhmen e…
Kerkesat e klubit per Simone Inzaghit kane qene te qarta dhe deri ne nje fare pike mund te quhen edhe…
Inter tashme duhet te mendoje per Leccen, sepse perballe do te kete nje kundershtar tjeter serioz qe lufton per mbijetese.…
Deri me tani, vetem nje e treta e skuadres tek Inter ka sigurine totale se do te qendroje ne Milano…